if I walk would you run ?

godkväll. förlåt för jag inte bloggat, men har pluggat sen jag kom hem, så har inte haft bloggen i huvudet på hela dagen..Men ja hoppas att ni förstår att skolan går först. dessa två veckorna som gått nu och har framför mig, dem är vi två prov och massa inlämningsuppg och sånt.. så har inte riktigt tanken på datan. men nu är de mesta gjort, allt till imorgon iaf.  imorgon skulle jag egentligen träffat Josefine men de blev inte.. så blir nästa vecka ist. men men. ska nog dra och mysa med familjen nu, puss på er

Kommentarer
Postat av: Josefine Ekberg

:(:(:(:(

men tagga nästa vecka!!!<3

2011-03-04 @ 14:11:31
URL: http://josefineekberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0