minnena från år 2010, som är svåra glömda


16 år.
spexfoto med min gamla klass..
...tivoli med klassen och vår kära parallell klass, och folk utmana mig och åkte karuseller som ja aldrig skulle få för mig att åka, men jag gjorde de!!
..& lärarmidda och slutet för världens bästa 9B. miss you! ( inte alla i klassen på bild över )
..jag och handbollstjejerna drog till spanien och spela lita handboll..
drog på landskronakarnevalen och malmöfestivalen
..åhus blev de de med..
& jag och farmor och farfar tog en trip till vårt älskade kroatien
i år började jag också i världens underbaraste klasss, och började gymnasiet!
kommit närmare min syster!
erica drog iväg mig på stubbarace
vi drog till skövde (skadevicup) kom till final, vann silver.
spelat sm, genom höst säsongen..(vi har kommit till steg 4, spelar de i februari)
vi fick vår efterlängtade snö
& fira jul de gjorde jag de med.. :) albin, hugo, lucas..♥
och nyår.. dem tre musketörerna, ni är bäst, bästa vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0