sorrry

godmorgon! sorry för jag inte hann uppdatera ngt igår. de var liksom först skola sen kom erica med mig hem.. sen blev de träning och sen skulle ja ladda upp bilder på fb som hela klassen har sagt jag ska göra så var tvungen att göra de.  hemskt ledsen! men jag lever och de är full rullle hela tiden.

jag tänkte berätta för er vad som kommer hända dem närmsta tre dagarna. idag, jaa studiedag riktikgt riktigt skööönt! så idag blir de bara en massa plugg och ta de lugnt. imorgon drar ja mig vidare till hörby, sover hemma hos erica och har sånt jäääätte myss för hon är ensam hemma(Y) på sönda är de seriepremiär mot kävlinge halv fyra i  kävlinge.. riktigt riktigt taggad asså!

& btw, här kommer lite bilder från min och johannas trip till nova lund.




-love e


Kommentarer
Postat av: johanna

HAHA lilla Elin vilka fina bilder du hitta ! ;)<3

2010-09-24 @ 09:41:50
URL: http://joannna.bubbleroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0