9B ♥..

9b,detta är till er..

07
kom vi till samma klass..vi kände inte många, vissa personer hade man aldrig sett förr.. efter tre års period har vi lärt känna varandra. vissa mer än andra.. men dock. klart. vår klass är inte perfekt. men ni är ändå underbara.. innan i veckan har jag inte kännt ngt såå.. aja, splittras det är väl inget såå.. men joo.. igårkväll/natt då börja jag tänka.. det är verkligen slutet..

minnena kommer jag inte babbla upp här
(är rädd att man ska missa ngt ) men kommer ihåg vårt första... rårödslägret.. thihihih det var riktigt roligt.. ahhhaa, mhh, och nu som senast kommer man ihåg köpenhamn och lärarmiddan! men ni är oförglömmliga och världens bästa klass!!!!

ja jag ska vara ärlig och säga, jag kommer verkligen sakna er!

början av 9:an @ ekenässkolan


&& jaa. de sägs att man förändras under tiden på ekenäs.. joo de gjorde vi med..



hahaha, mmh !
ni är verkligen bäääst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0