den efterlängtade julafton

God jul! vaknade denna julaftonsmorgon av en klapp på kinden av mor min , och ett god jul elin! mys på de! när jag och systeer kommer upp så har vi fått varmchoklad med grädde och värsta goa frullen! sen låg där två julklappar under granen också. och där låg varsin tröja från tomten! mycket gossssssssig! dagen har börjat bra, och de kommer blir bättre. jaag är helt uppspelt vad folket kommer tycka om mina julklappar! ska dra och måla mina naglar nu, sen halv tolv drar vi till kristianstad( de blir rätt tidigt iår pga kusin som ska jobba ikv, så gör allt som vi brukar göra fast tidigare för hon ska få vara med på allt). Men hoppas ni får en kanon dag och får de ni önskat er så hörs vi imorgon! ännu en gång, God jul!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0