lever livet - kroatien 2010

dobro dan! hahha annu en kvall fick ja sitta har(A)  lyckligast! vi har inte gjort sa mkt idag, varit pa kyrkogarden och fixat vid farmors foraldrar! mycket fint blev de faktiskt! sen har jag o farmor lart dem spela skitgubbe! hahahha sinnes vad man kan ha roligt assa ;)imorgon blir de ev att fixa naglarna, maste snacka med mamma, men grannfrun fragade mig sa blir nog ev de, 100 kunar e lix inget , typ 150:- de e billigt fan ta mig ;) hahha, och det blir ansiktsbehandling imorgon ocksa med farmor! allt e toppen har forutom vadret! de kunde varit battre! 

har kommer lite bilder:

en inte sa jatte bra bild, men detta e min langklanning! (A)

2 av nestkusinerna o natacha

simona jag farmor!

kommer fler bilder, men de kommer nar ja kommer hem

-love e

Kommentarer
Postat av: mamma

Jättefin klänning, Elin!! :)

Vad Sabrina o Simone har blivit stora!

Hälsa alla så gott! :)

2010-08-06 @ 07:54:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0