KROATIEN!!!

hejsaaaaan! nu sitter man hos slaktingarna och lever livet, fick typ precis reeda pa att dem hade internett och sant sa bratzo( min pappas kusin) att jag fick garna sitta har sa man tackar val inte nejh ;o????? aja , hoppas ni kan pussla ihop vad har ska sta:) men ja, man ater saaaaaaa mycket sa mina alskade vanner ni kommer inte kanna igen mig nar ja kommer hem! idag har jag varit och fatt massage och sen pa freda blir det ansiktsbehandling!!(yy. lorda morgon drar vi vidare till Zadar och solar badar och myser!


have it, hor av mig nar ja kan!
-love e

Kommentarer
Postat av: Adela Karlsson

Gillar om det du skrev! Kul att se lite schyssta saker och inte endast det generella sakerna som man kan se om typ alltid. ;)

2010-11-30 @ 11:41:34
URL: http://jade.se/paketresor/phuket

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0