DU ÄR DEN BÄSTA!

Hej alla elins läsare! hoppas ni mår finfint! :D

Det är inte elin som skriver som ni kanske märker. Men jag var tvungen att skriva lite på hennes blogg.
joo, elin du är en underbar person, alltid glad & positiv så alla i din omgivning blir likadana. Jag är världens lyckligaste för jag har dej som min bästa vän. Varje gång jag ser dej blir jag glad. Alla våra minnen kommer finnas i mitt huvud föralltid, kläppen, skrattanfallen och starbikes och mkt mer. bara några alternativ. Vi har många minne och vi kommer få fler ihop.
Du vet att är det något så är det bara att ringa elle messa, och det vet du! finns alltid för dej!
Försöker alltid komma på en lösning om du har något problem med något och gör allt för du ska må bra, för det är det ända jag vill är att du ska ha det bäst! att se dej nere får mej osså att bli nere.
jag vill bara att du ska vara som lyckligast!

JAG ÄLSKAR DEJ BÄSTA VÄN, NU & FÖRALLTID! <3<3<3<3<3<3<3

/ erika sundström


Kommentarer
Postat av: elin

erika du är helt underbar! du är npgin speciell för mig och du kommer alltid och vara!



bästavänner för allti saa vi vaa!

erika sundström du är allt för mig!!<3<3<<3<3<3<3



nothing can bring us down!

2010-08-31 @ 21:01:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0