bild bomb från kroatien 10


tyskland-övernattning- jag & farfar

farfar - farmor i österrike

i Varazdin hos släkten, simona!

sabrina o jag

goga-simona o jag

bild på mina naglar(aa

sen vidare till plitvice, tyyp en natinoal park, som var helt otroligt vacker!!

ett litet vattenfall




sen vidare till Kozino vid havet.. jag och utsikten från våran balkong

när vi skulle in till Zadar, farmor o farfar

jag & min älskade långkläning som jag är förälskad i!

zadar, typ en väldigt charmig kille utklädd  o ja ni ser ju själv, men han var väldigt charmig!

jag på en resturang i Kozino

sista kvällen i Zadar


"mellanlandade" i bled

har någon av er varit där? iaf, där är en ö mitt i en jättte stor sjö typ, vi åkte ut till den i en sånhär båt..

till denna kyrka..

jag o farmor ringer i klockan(A)

detta var min resa i bilder!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0