seg och trrååkig torsdag.

skolan var dygast idag! asså shiet; vi hade typ ingen rolig lekion, elr jo idrott, men liksom vi snackade om svininfluensan typ i 25 min och sen skulle vi snacka om orientering, liksom roligt? knappast!
iaf vi fick iaf håla från tyskan, alltid ett PLUS och ja fan vad skönt att sluta 50 min tidigare:D
imoron, rätt chill dag tror ja, men, ja vet inte riktig vad som händer på kvällen, ifall du vill htta på ngt an du ju höra av dig; helgen är redan bokad och sånt så jaa(Y)
träningen idag btw. gick hur bra som; inga känningar alls i höften:) men ja vi var bara 8st , så blev lite jobbigt , men de ska ju vara de så jaa:P

och jag vill bara att ni ska veta att jag bara längtar till new moon kommer ut, och ja Robert Pattinson är snyggast!
graaaaaaaaaaaaaw!

XOXO elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0