ett jobbigt dygn

jaa torsdag, och igår skoljoggen dådå, fick reda på min tid, men den skrives aldrig häär!
idag var skolan helt okej..och ikväll var de träing, världens tråååkigaste.
imorgon börjar man 08.10 med eng(N)

ja jag vet inte, jag har ngn konstig kännsla innom mig som påminner mig om hat..
att hat går bakom ryggen och sånt, oron börjar släppa iaf, min kusin börjar blir bättre, mkt skönt att hööra!
men nu den senaste veckan har de gått upp och ner, jag vet inte hur jag ska få fram orden, och snart kommer nog tårarna..

jag börjar känna att jag måste börja kämpa ännu mer, ni klagar ,men jag försöker,
jag har världens underbaraste vänner, och jag är lyckligast som har dem! men jaa, jag känner mig helt udda.. ibland går de bra att jag är där ja är och ibland inte, jag är mig själv, och jaa...
jag vill att folk ska gilla mig som den jag är..
jag är kanske inte nöjd med min kropp, men jag kan leva med den, och ja .. jag vet ite vad jag ska skriva , jag är tum med ord..

jag vet inte hur jag ska få fram ordn ajg har att säga till dig, dina ögon; ditt leende, är de ända jag tänker på hela tiden ochjaaa, jagvet inte, men jag är rädd, jag är rädd för att inte få ngt tx, och jaa,

jag är inte perfekt, men vill ändån att de ska funka att vara i närhete av dig, jag vill attt de ska funka..

och ja nu senaste tiden är de mkt som händer i mitt liv , så ni kommer få ett antal inlägg om de..

 
ni är de bästa som hänt mig, jag älskar er!
& grattis bea,15 år idag:)<33

XOXO elin



Kommentarer
Postat av: filippa

älskling du vet att jag alltid finns o att jag alltid förstår el försöker så gott jag kan iaf <3



i mina ögon e du prefekt o jag finns alltid vid din sida i alla lägen :D<3



saknar dig redan även om det bara var ett visst antal timmar sen jag träffade dig <33



älskar dig <3333

2009-09-10 @ 23:40:44
URL: http://filipparemvig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0