lördag= slappe dag.. hhahaha

godmorgon, ( elr ja godag egentligen?) ingen bloggning igår pga att jag inte hann.. först praktik till 4. hem och duscha sen dra till glumslöv. fixade oss och sen drog vi till landskrona på för fest med trevligt folk. vid halv tio tog vi bussen till helsingborg till pascha och tillbringade kvällen där. sen vid halv två gick vi ut där ifrån och ja.. låter kanske itne så roligt. men jag hade riktigt roligt. fy fan. hahahaha. aja, idag är man sleden och sånt. har precis duschat, ska packa ihop mina grejer nu och om en halvtimme kommer farmor o farfar och hämtar mig så beger jag mig hemmåt. äh nu kommer erika ut ur duschen, så måste dra. men vi hörs. haaaaaaaaade! tack för igår folket!

erika döda inte mig för bilden, men jag älskar dig!

vi hörs när jag kommer hem, då kommer lite bilder på gårdagens ev. men jag lovar inte för mycket nu.

Kommentarer
Postat av: erika!

TACK FÖR DAGARNA! DU E BÄST!

men du bild valet? :O hahha ;) älskar dej <3

2011-01-29 @ 16:23:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0