livet är som en träning..

det ända jag gjort denna veckan är att ha tränat och idag som sagt har jag tränat. j*vla vaktmästare som inte kom och öppna så blev ingen hall träning så vi begav oss till badet blev ca 30 min gym först sen simma. och fy faaan.. sen blev det lite bastu och lite så. sen GICK man hem.. fyför när man hade en tung väska.. sen hann jag hem kolla på topmodell så kommer pappa hem och säger att han måste skotta och ta bort snön från uterumstaket för de ska regna inatt. man bara buuuuulll. så frågade han om jag ville hjälpa honom så gjorde jag de. och snön är riiiiktigt tung så nu är jag helt död verkligen... skulle bli bio, men de blev inte så blir väl en kväll med ännu lite slapp om ingen drar igång något. aja, imorgon kommer bästavän på kvällen , på morgonen kanske gymma men får se vad man pallar.
in action

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0