sick or not?

äh de är ett jävla skit, har nog sovit 4 timmar inatt. gick upp vid sju skulle hoppa in i duschen, men tog tempen, hade 37.9... hm blir nog ingen praktik idag. ringde mamma och fråga hur jag skulle göra. jag fick itne gå idag. hon kommer snart hem så de ska bli skönt. men känner mig piggare nu, så blir praktiken imorgon, som de är nu iaf.
vi hörs när vi hörs. & btw. min systers polare har precis gjort en ny header så de kommer ikväll förhoppningsvis..:)

gammal bild från isomras, saknar mitt hår, hårfärgen(L)

Kommentarer
Postat av: Sofie Karlsson

jag väntar och väntar på din nya header.. nyfiken jue ! <3

missu!

2011-02-04 @ 20:48:00
URL: http://annarosasofie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0