ögonblicket med dig är underbart

godhelg kan jag väl lika bra säga :D hoppas veckan som gått varit go. och dagen idag har varit väldigt taggad hela tiden. man märker på barnen att allt går undan när de är fredag, och vi har gått runt och sjöng fredasmys hela dagen. efter att ha praktiserat så blev det nova med mamma. skulle egentligen bara köpa min efterlängtade vågtång, men de blev lite underkläder och en ring också! thihihi. men de var en mysig start på denna helgen. i och med de bara var jag och mamma ikväll stack vi och hyrde film också. en av dem var step up 3!!!!! ohja, den var sjukt bra, och varför är alltid huvudpersonkillen, ( kan man säga så:S ?)  hahah ja ni fattar, sååå jävla snygg allltid!! ajaa.
nu ska jag visa er de som inhandlades idag!
ringen ja köpte idag!
& headern kommer så småningom, loovar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0