i data salen

tjenare! hann inte blogga imorse, men dagen har varit riktigt nice ändå, har haft en kurs hela dan och matte med min BÄSTAVÄN :(((((((( fick liksom reda på att min kära matte lärare "sakna mig" på matten :(
 har liksom umgåts med min kära "mys grupp" blir snart lika störda som dem ;p hahahahahah! johan har tjatat på mig sen vi börjha att ja skulle hälsa från han , så ni vet ;) sitter här med johanna marcus johan philip alin nu! rätt nice, ska logga ut snart så sen sluta iaf!

träning ikv, nu blir de dra hem, hörs när ja kommer hem

-love e

Kommentarer
Postat av: johanna

Det är ni eslöv bor som gör en lite halv knäpp :D

mys gruppen (L)

2010-09-08 @ 18:27:58
URL: http://joannna.bubbleroom.se
Postat av: aaaaaalin

Mitt nya namn: Alin. Låter mycket bättre än Malin om du frågar mig :D

2010-09-08 @ 19:23:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0