söndag kväll 20:19

godkväll bloggläsare! viinst mot veberöd med 28-15, riktigt gött älskade eslöv! spelade bra typ hela matchen! men det finns verkligen folk som man kan störa sig oerhört mycket på! och jaaaa, ifall man tex inte kans sminka sig eller spela handboll, liksom asså vad är meningen, det var väääldigt störigt, men ja, jag är rätt duktig på att hänga upp mig på saker som inte äns är lönt.
vinst mot kävlinge igår också! 18-15 braaaa tjejer, ni är braa! mycket bra helg!
nu börjar jag bli trött så ska se om jag hittar någon film som kan vara intressant och sen mysa..
imorgon börjar de igen. och jaaaou.


f r e d a g e n s  o u t f i t t






puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0