äntligen fredag!

hejsan hoppsan sötnosar! freda idag då, tog bussen till glumslöv och träffa bästa vän där! sen skulle hon spela match så blev aatt jag skulle kolla, men under uppvärmningen så frågade tränaren bara så,
- du ser lite sugen ut elin, vill du att jag hämtar skor, jag har i bilen..
jag trodde hon skohjade, så jag var ju inte seriös, men det var visst hon, men jag skohjade till det och svarade
- haha ja gör det ;)
då tog lenakarin upp bilnycklen och gick och hämta dem, så när glumslöv värmde upp så bytade ja om till matchkläder (Y) ahahhahaha, ehm jaa, lite annorlunda, så fick bli en snabb uppvärmning och sen spela (y. efter det så hämtade pappa mig på exan, och sen stack vi till farmor o farfar där min kära syster och mamma också var. vi kollade klart på let's dance, och sen stack vi hemåt. just nu sitter jag och häckar här vi datan!
rätt mysigt ändå (A) mehn ja imorgon blir det först malmö och sen träffa vääärldens mest saknade sandra! och sen vet jag inte vad som händer på sönda men det får vi la se ;)


dagen outfit:
fredd pery: 799:- MQ
linne: 99:- gina
jeans tights:  299:- Only




puss

Kommentarer
Postat av: erika

jag älskar dej bv!<3<3<3<3

2010-03-19 @ 23:04:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0