hemmmaa!

hej bloggläsare! är hemma från åhus nu.. blev a slutspela för mitt lag, vi åkte dock ut i 8 delsfiinal. men annars bra kämpat!!vi köttade rent ut sagt! vi vann alla rätt stort ändå förutom en som vi förlora med en boll på målinjen! usch.. aja, de blev en del spel om man säger så, så nu är man helt slut i kropp och huvud!

& denna dagen är helt konstig.. HANNA AHLBERG, jag finns för dig 24/7 älskling, iloveyou! och filippa the same to you, and you know that!!

& jaa.. åren går fort, ett år sen nu kan fortfarande inte fatta att de gåttt så lång tid utan man glömt dig! de är helt sjukt! jag hade hoppats de skulle släppa iaf efter ett halvår.. men du tog mitt hjärta med storm...


i miss you, and i always will..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0