ännu en vecka avklarad

Ännu en helg avklarad, helgen var bara bääst! , freda- löda blev de världens bästa ahlberg!

du är bääst hanna, vi snacka och hade kul som alltid, sen typ vid två  ville vi se Eva & Adam, så de gjorde vi , när vi sett klart alla avsnitten, kollade hanna på klockan, ojsan, då var hon halv fyra.. så då la vi våra huvud på kudden.. man vaknad vid 10 tiden sen, gick upp åt frukost, sen blev de att kolla på Hundtricket, faktiskt riktigt bra film, kockan ett stack jag hem pga att bästavän skulle komma..

vi tog först lite foton, sen blev det att de bar iväg till lund för att se AVATAR! se den för gudskull!
den var riktigt riktigt riktigt bra! efter den blev de hem till mig sitta lite vi datorn, sen kom henes päron och hämtade henne vid 10 tiden , alltid roligt med dig, du är den bästa!!

idag har jag gjort klar min engelska bokpresentation, och spelat match, de blev 28-11 till eslöv då då! jätte bra jobbat tjejer, verkligen! sen nu ikväll har man bara tagit d lugnt, tex. gjort dem första gymnasievalen! kkänns riktigt bra!

imiorgon blir de skola, sjukgymnast och sen träning och plugg!

XOXO elin


Kommentarer
Postat av: jjärnvägen (L)

bästa fotografen på första bilden :D!<3

jag älskar er <3

2010-01-20 @ 22:11:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0