räka

erika thuresson!
du vet att vi klarar allt tillsammans, jag finns här för dig alltid, det är ju de räkor gör för varandra!
det går bara att älska dig, och dem som inte gör de! jaa .. dem har inget hjärta!
dem har bara ett hål rakt igenom bröstet!
så länge vi inte är på land då klarar vi exakt allt!
-simmalugnt
-akta kalsuparna!
-räkor förallt!

som sagt, de går bara att älska dig!



historien om räkorna:
det var så att erika och elin höstterminen i 7:an ville ha datakunskap som e-val ( vet inte varför vi valde de men ja) iaf så vi hade de, och en dag när vi höll på med power point, och jag inte förstod ngt ting, och sen höll erika på bredvid mig och gjorde mig irriterad, så jag skrek inprencip JÄVLA RÄKA!
och efter den dagen så blev elin och erika räkor!
& älskling de förblir vi, <3

imorgon kommer du hit och då blir det mkt prat och utredningar eller ja, du sleepar här så vi har mycket tid på oss. puss på de..


puss på dig räka och alla andra!

Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAHAHAHAH HISTORIEN ÄR BÄST!

den snor jag av dej sen ;$



men du är verkligen mitt allt! (L)

- jag kmr aldrig lämna mig, du har mig alltid vid din sida, tro mig!

du är mitt hjärta elin, och vi ska ha de bäst imorgon <3<3<3



men bilden elin.. :(<3

räkor föralltid!<3

2010-02-22 @ 01:15:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0