pannekagor & cup!

haahha hallujja, det blev att göra pannekagor innan idag, såååå J*VLA goooaa, och jag e typ asgrrym på de så kan ju vara däärför! hahaha japp jag är typ jätte hyper men ändå riktigt trött ;P
nu ikväll var de cup, gick ändå helt okej, men kunne gått bättre! själv gjorde man då "debut" i glumslöv, äntligen fick jag in den jävla bollen, lite smått glad ändå :)
för er som inte visste de så spelar jag inte fotboll igentligen, för kolla här, erika sundström/min bästavän, hon spelar i glumslöv, och dem skulle spela tivolicup i danmark, och dem behövde spelar, så helt random , frågade dem mig och jag tackade ja! förstod nog inte vad jag gett mig in på, men vi kom 2:a i A slutspel och vann B slutspel, så jaa, en helt lyckad vecka i hillerö! sen nu på hösten så frågade dem mig om jag ville spela när dem behövde folk, och ja sa ju såklart ja! för den veckan förändrade dem mig, och jag var så oerhört lycklig! så ja jag spelar med dem när dem behöver, så jag tränar inte emd dem, de ända jag tränar är ju gym och handboll! :)


i n v i g n i n g e n  i  h i l l e r ö

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0