malmö och plugg

hejsan alla bloggläsare! idag blev de malmö med klassen och 9a, så började 9.50, rätt skönt jaou, blev att gå där till typ nästan halv ett och där hittade man faktiskt en riktigt fin typ kofta :

bilden är suddig, jag vet men de är faktiskt en mobil bild, men iaf, så ser den ut!
MONKI- 87.50:-
rena rama klippet faktiskt! sen klockan ett typ så blev de att kolla på musikal, den var ändå helt okej kan jag tycka. fast rätt drygt, den varade i typ 2½ timmer elr något sånt.. lite bull, men de gick, sen skulle vi går te bussen och de snööaade som fassen ;o vi var typ hemma vi halv 6 igen, så sen blev de hem och käka, och nu sitter jag här och pluggar halvt, men borde faktiskt pluggga nu så de ska jag faktiskt göra.


& ikväll/natt kommer syster hem! såååå himla najs, fan vad jag har saknat henne!
16 dagar utan henne, helt jäääävla sjukt ;o

tbx te plugget nu

puss elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0