26 december - rea rea rea rea rea

goddag alla! hoppa ni haft en kanon dag! har precis kommit hem från en shoppingrunda med mammi! hitta mycket fint och trodde faktiskt inte att ja skulle hitta allt på rean, men fan ta mig, de gjorde jag :D gött för plånkan, så finns där nog utrymme för malmö någon gång i veckan också ! inget batteri i kameran så de jag fynda idag kommer upp när jag har de på mig ! men ni kan ju få veta vvad jag fynda;)
  • ett par jeans
  • en stickad kofta
  • två stickade tröjor
  • två skjortor
tror faktiskt att det var allt, men såklart, en super nöjd elin:D
( ifall ni ser den, så den tröjan under jeans jackan fick jag av syster i julaaklapp!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0