kvällsblogg 8 april 10


ja, själv packar man som en åsna somfan! känns som om man packar för en vecka, me baraa två dagar ;o hahahha, iaf, jag ska ju till glumslöv i helgen, och sticker redan imorgon direkt efter skolan! sååå måste packa idag. och jag känner itne för det och ja är inte jätte duktig på det..:P ahahhahha men det går framåt, & mitt rum ser ut som ett bomb nerslag...:P ahhahaha

matchen blev lika, och dem sista 10 , JÄVLA BRA SPELAT! men blev en 2:a plats här också.......
efter matchen hade man följe med lejla och sofie hem och sofie skulle bara tvunget prova mina solbrills..

sötnos som alltid :D

pussar

Kommentarer
Postat av: Sofie

Haha det kan jag tyvärr inte hålla med dig om..haha <3

2010-04-08 @ 21:58:15
Postat av: Lejla

så snygg sofie ;) o hon kom med på bloggen ;)

2010-04-09 @ 20:24:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0