ibland såå..

fattar jag inte.. asså åhh, ibland så försöker jag och jag föreställer mig något som jag verkligen ser fram emot och det blir bara skit av allt man har bestämmt, och så är det pga en, och så lackar man bara sönder. och känner sig bara ivägen. ibland så råkar man säga ngt riktigt dumt som man sedan ångrar. ibland säger man ngt dumt, och sen visar det sig att det är sanning, ibland så känner man sig lite smått trög, men när man väl fattar så känner man sig typ dummast. och jaa. livet på en pinne brukar man säga..  ibland så vill man bara spola tbx tiden till innan man gjort/ sagt just den saken och börja om från noll igen. ibland så vill man bara spola tbx tiden tills då man knappt kunnde gå. ibland så var allt såå J*VLA bra innan man viste för mkt.. ibland så fattar jag inte vad folk tänker på..& ibland så önskar jag bara att allt kunnde bli som förr..



mmh, ibland såå.

tack för ni läste

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad är det som är fel nu då?

2010-04-28 @ 20:21:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0