en dag med mycket myys..

hejsan alla läsare!
igår skrev jag inte för jag hade inte hade tiden; men de hände inte så mkt, typ skola och träning och en massa plugg..
idag blev började man dagen genom att gå upp klockan 7, fixxa sig och sen var skolan igång.. hela dagen har varit säär:
engelskan: chill lyssna på musik och sånt.
so:n: drama, helt okej(yy'
matte: drygast
no: prooooov , gick skiiit!!!
beb; fett roligast asså, hhahahah otto och oskar , de nya stjärnorna faaaan!:P
HAHAHAHHAHAHA aja skoldagen var lyckad men tröttsamm, slutade 13.00 typ..hem och sånt sen kom älskling och hämtade mig så stack vi hem till honom och mös, sen blev de stan , stack oc käka på MC och sånt, sen köpte vi godis , och stack hem till mig och kollade film och mös,han stack hem vid 23.45:(((
tack för en toppendag älskling! du betyder mest!!!

imorgon blire serie start i ystad och nelly fyller år, grattis bäästa!<3

jakob persson!♥

XOXO elin


Kommentarer
Postat av: Jakob

Tack själv sötaste <3

Riktigt mysig kväll, du är allt<333

2009-09-26 @ 00:48:28
Postat av: filippa

låter som en riktigt mysig dag hjärtat <3

saknade dig på jägers dock :((((( <333

2009-09-27 @ 01:30:19
URL: http://filipparemvig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0