till mina BV!



jag vill bara att ni ska veta att jag älskar er sååååååå grymt mkt!
jag lever inte en dag utan er! ni hjälper miig även i svåra tider och jag kan inte fatta att ni är mina vänner!
ni kunnde varit vems som, men ni valde och stanna..

sanna vänner har man kvar när de andra har gått,
sanna vänner kan man alltid lita på..

camilla:
tänk så hade du aldrig kommenterat min bdb!
tänk ifall du inte hade gjort de, hade inte jag vetat vem du varit och gått misste om VÄRLDENS underbaraste människa!
jag älskar dig så sjukt mycket, varje gång jag är i knipa, du hjälper mig alltid ur de,
jag litar på dig till 1000% och jaa, älskling, du är obeskrivlig!
de ända jag begär av dig är att du aldrig lämnar mig!!!!!
jag älskar dig camilla josefin lundberg

filippa:
assså ja, min jjärnväg! tänk så hade vi aldrig börjat snacka! tänk om?!
mitt liv består av dig, min jjärnväg, du får mig alltid på bra humör , och jag kan inte fatta hur du orkar med mina problem.. men jag kan inte tacka dig nog för allt du gör för mig!
du ställer alltid upp och ja, du är obeskrivlig!
& ifall du lämnar mig skulle mitt liv aldrig bli desamma, <33
jjärnvägarna ♥
jag älskar dig filippa remvig
!♥

XOXO er elin


Kommentarer
Postat av: din bbästavän

älskling ,

du är min bästavän . shiet.. är tårögd.

jag älskar dej & kommer alltid hjälpa dej o finnas för dej, JAG ÄLSKAR DEJ MEST !!!!!!!!! <33333

2009-12-09 @ 21:23:30
URL: http://realbblondie.blogg.se/
Postat av: jjärnvägen (L)

Min älskade jjärnväg asså du e allt för mig, dina fina ord & dina texter får mig att gråta. <3

det är klart jag orkar med dina problem, frågan är bara hur du orkar med mina, jag gör så mycket dumt & ändå fortsätter du alltid att finnas vid min sida.

elin min jjärnväg & min bästa vän jag älskar dig & utan dig är jag inget.

om det är så att jag försvinner här i från jorden då kommer jag sitta där uppe & kolla ner på dig varje seund & ajg kommer sitta där & vänta tills du kommer upp till mig. <3

2009-12-09 @ 21:24:59
URL: http://www.filipparemvig.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0