helgen avklarad, skola imorgon...

yes, då är man hemma från en helg med underbara laget, gick väl inte helt (Y) men hyfsat ändå, vi spelade riktigt bra handboll, och mkt roligt och spela, fast i lördags började jag känna att min höft börja klödda igen...
den har varit bra nu i ett år kanske, och nu bara..
de är nu som jag mest inte behöver ha en skada, mkt med handbollen nu och sånt..
aja, jag piper mest, men jaa, imorgon skola, börjar vid halv9 tror ja.. och ja sen träning imorgon((:

nu är ja typ död, pga tåg resan hem var en aning energi tagen.. hahaha men jah mkt rolig(Y)
aja snart blire bädden och kommer nog sova riktigt gott inatt, EGEN SÄNG!!!!



btw. inga bilder kommer, var inte så jätte duktig på att ta fram kameran(A)

XOXO elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0