jag osso

.. är en mening jag hör rätt mycket på min praktik. jag trvis jätte bra. men får inte säga ngt om den, har tystnadsplikt. och jag ber om ursäkt för jag inte bloggat på en evighet. men jag har inte hittat tiden. jag inte suttit vid datorn så mycket nu när jag har praktiken, den tar mycket energi. men hoppas ni förlåter mig. och jag hittade inte filmen jag ville kolla på nu så nu får ni några frågor som jag har besvarat på, för jag har rätt tråkigt nu.

1. Ditt namn? Elin
2. Ålder? 16, 17 om 3 månader
3. Vart bor du? Eslöv
4. Bor tillsammans med? Min mamma, pappa & storasyster
5. Husdjur? dammmmmmråttor?
6. Färg på ditt hus? grått och vitt
7. När är du född?16 april 1994
8. Klass? SMBF1
9. Vilket år tar/tog du studenten? 2013 tror ja de blir..
10. Något jobb?

DAGENS
11. När gick du upp i morse? 07:05
12. När ska du sova? tidigt idag, är jätte trött
13. Duschat idag? igåår kväll?
14. Kramat någon idag?yes
15. Pussat någon idag? nej
16. Vad har du ätit idag?frukost, mat från praktiken, några knäckebröd och kvällsmat
17. Dagens klädsel? Jeans, linne, kofta och hello kitty strumpor ( känner att de är viktigt och veta)
18. Dagens smink? Puder, mascara
19. Dagens sötnos? hmm, får inte nämna namn
20. Dagens roligaste? ett barn på förskolan

VEM
21. Har du många vänner? japp
22. Hur många har du kysst? jag vet inte faktiskt
23. Vem kramade du senast? Pappa
25. Hur många har varit otrogen mot dig? Ingen får jag hoppas
27. Har du pojk-/flickvän? Nej
28. Vem pratade du med i telefon senast? Erika sundström
29. Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det? Ellinor Månsson- Ellinor Månnson :)<3

BÄSTA
31. Film? twiligtfilmerna, harrypotter, the last song, osv
32. Låt? Just nu Walk on the water-Britt nicole
33. Mat? köttabullar, potatis, brunsås och lingon (yyy
34. Dryck? mjölk ...cola 
35. Färg? Svart , är egentligen ingen färg så får väl säga hmm, en "tjejfärg" rosa
37. Stad? Stockholm
38. Land? Kroatien, USA
39. Ämne i skolan? idrott
40. Människa? hmm, ssyster

SENASTE
41. Personen du tänkte på? Mamma
42. Personen du kysste? hmm..
43. Gången du spydde? kommer inte ihåg .
44. Gången du grät? Igår
45. Pizzan du åt? Vesuvio
46. Gången du var i Göteborg? i helgen, körde igenom ..
47. Gången du var i Stockholm? sommaren 10
49. Gången du var hög? Aldrig varit

ANTAL
70. Personer du älskar? kan inte sätta någon siffra på de, men de finns faktiskt ett X antal..
71. Personer du hatar? hmm.. hatar är ett starkt ord..
72. Pojk-/flickvänner du haft? seriösa.. ett tror ja.
74. Glassar du ätit på en dag? 3 tror ja
75. Festivaler du varit på/ska på detta året? Tre stycken tror ja de var
76. Gånger du haft minnesluckor? Vet inte?
77. Gånger du varit hög? Svarade på det innan
78. Personer du saknar just nu? mängder..
79. Gånger ditt hjärta brustit? 3

VEM:
80. Vill du kyssa nu? jadu
81. Ska du träffa imorgon? barnen på förskolan och sjukgymnast
82. Sjöng du senast för?barnen och mig själv..
83. Hade du senast en msn-konversation med? ida 
84. Spelade du tvspel med senast? singstar med syster om de räknas?
85. Vill du ta med på en romantisk resa nu? Vet ej, men hade varit mysigt..
86. Vill du kasta en sten i huvudet på? Höhö
87. Förtjänar att dö? ingen?
88. Är söt? hmm..
89. Vill du sova jämte inatt? min nalle..

VAD:
90. Gör dig glad? När folk visar att man verkligen betyder något för den, och att göra andra glada..
91. Gör dig ledsen? att bli sviken och när folk ljuger rakt upp i fejset, bla
92. Vill du helst göra nu? hitta filmer, och resa bort här ifrån..
93. Önskar du att du slapp göra? såra folk, och se folk olyckliga bla
94. Vill du ha nu? körkort ,
95: Önskar du dig i födelsedagspresent? Pengar, och ett objektiv till min kamera
96. Längtar du till? Sommarn
97. Tycker du om dina betyg? bra 
98. Ångrar du i ditt liv? Finns väl några saker
99. Är det bästa som hänt dig? många grejer som  har gjort mig lycklig. men klart är där saker som fått mig må bättre än vad andra gjorde
100. Hur mycket är klockan? 19.55


Kommentarer
Postat av: erika

var tog du den ifrån ?

för alla frågor är ju nt med , så skulle vilja ha dom (a) <3

2011-01-27 @ 17:58:40
URL: http://eerikathuresson.blogg.se/
Postat av: Vidarnelly

Just passing by, tripped over your site really. Still, looks nice.

2011-06-27 @ 11:45:23
URL: http://vidarnelly.blogpaint.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0