weekend has come and i wan to see you again

heeejsan hoppsan! kom hem för en timme sen. de var ju sista dagen på praktiken.. riktigt sorgligt, trivdes såååå bra så ska man bara lämna dem så, de känns inte ok faktiskt..men jag köpte två kladdekagor till dem som de fick mumsa på som tack för jag varit där och deras välkommnannnde. sen efter lunchen så tysta en fröken alla barnen och sen höll ett litet "tal" och då fick ja en liten påse med chocklad, liksom hur gulligt är inte de. hon bara du har varit såå duktig och vi kommer sakna dig! asså ååh, och jag dem. där var en flicka som sa idag,kommer du aldrig någonsin tillbaka till oss.. jag vill träffa dig igen ju.. åh. ja som ni märker har jag lite ångest! men dessa tre veckorna har varit lärorika och jätte roliga!
idag blir det och packa inför göteborgs resan med laget, imorgon väntar SM steg 4!!!!
armbanden är gjorda idag av mig och en lite flicka!:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0