vad är det för dag? onsdag?!!

ja jag är helt förvirrad idag asså! och jag ber såååå hemskt mkt för dålig update, assså jag hinner inte blogga så mkt om dagarna.. går liksom rätt sent nästan varje dag och sen innan man är hemma, sen liksom pplugg o sen träning och ja, de är mkt nu , men jag lovar er jag gör så gott ja kan!

idag var iaf världens drygaste dag! sjuuuuuukt asså, riktigt drygt att ha samma lektion i typ ja.. 5½ timme sammanlagt.. rättt tråk om man säger så! och sen i och med vi inte har någon matte för vår matte lärare är bortrest så har vi håla hans lektioner.. i två timmar.. så ja de har varit en dryg dag som sagt.

nu blir det snart träning om drygt en timme, sen blir de plugg och bara ta de lugnt, har ev tid att äntligen få se lite av idol ikv:D


mina nya ddoojjjss! (Y)

-love e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0