tisdaag

hejsan! förlåt för ja inte bloggat idag, men har inte hunnit.. :( Först skolan, kom NÄSTAN försent, sen efter skolan var man hemma i typ 20 min, sen skulle man dra till mammas arbetskamrat, var ju barnvakt!  Det gick verkligen jätte bra! dem krama mig typ tre gånger innan ja stack, och ja fick två fina teckningar(A) thihhihi, kände att ja lyckades nog ...(Y) (a.  sen var man hemma om och sen typ stack man direkt till fotbollen, EBK-Marieholm, eslöv vann, men 2-1, faaaaaaan, ellr ja, jag förlorar 20 spännnnn på de, men aja! &&&& BOIS VANN IDAG MED! ;D love

imorgon blir de först skolan, sen blir de hem packa, träna, packa, för på torsdag är de lääääääääääääger! yeah!

ha en fortsatt bra tisdag, nu blir de hoppa in i duschen!

-love e

jag älskar dig syster ♥


Kommentarer
Postat av: systeryster

Love you too! <3

2010-09-14 @ 21:37:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0