vem visste???!

vem fan visste att man kunde bli sååå sliten för att checka cross i ngr timmar??! inte jag iaf. var as ttrött när ja kom hem igår.. och de märktes nog på festen!, det är vad man gör de till.. och ja var nog inte på riktigt fest humör iheller. men de var ändå rätt skoj, men sen drog ja hem redan vid tolv.

idag är ja verkligen riktigt sliten. har precis pluggat lite. vet ej om man ska dra in o checka teamet matchen.. eller vad. moster o morbror är på väg hit snart. så ja, jag har verkligen ingen aning..

btw. frågade mamma om ja fick börja träna denna veckan, men det fick jag inte!!!!!! ååh. ja mår bra nu rygggen känns de inget i ! men jaha en vecka, de klarar ja väl ;s

vi hörs senare. ska nog ev fixa mig nu och sen ut och fota lite!

-love e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0