little changes?

ja, jag funderar på att göra om lite i bloggen.. lite fler bilder och inte så mkt text. i och med mitt intresse för att fota har blivit rätt stort nu på sistone.. så ja. de kommer nog ske lite ändringar. kanske inte jätte mkt med kläder.. kanske inte jätte mkt om handboll iheller( inte för ja har så mkt i den kategorin) men ändå.
har gjort en ny kategori som heter texter och bilder. där kommer nog mkt hända.. men tro absolut iinte att de inte kommer texter och bilder om min varda, de kommer de klart göra, men kanske itne på samma sätt.. aja, vi ger det ett försök tycker jag. vad tycker ni? låter det som en dålig idé? om du tycker de, kommmmentera gärna så jag vet, ok?
-love e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0