snart heeeeeelg!

ja, som ni kanske märker är jag sjuukt trött, och riktigt skoltrött, men våra älskade lärare vill inte att vi ska slappna av nu de sista dagarna, så dem lägger in ett tema arbete nu de sista veckorna.. åååh vad trött jag är! dock är det snart helg igen! och de gillas, är såå sjukt trött, så i helgen blir det att sova ut till sista arbetsveckan! det är helt sjukt så trött jag är asså!  nu vill jag ha värme och sol och SOMMMMMMAR!  mitt hue är helt snurrigt.. med massa tankar och allt.. sjukt vad huet kan göra med en.. hahahaha aja, snart blir det nog att sätta igång en film! och somnar till den för de lär jag ju göra! hahhaha ÅÅH juste, (I) jag blev klar med mina shorts i slöjde
igår:P men så smart som jag är så glömde jag dem.. så jag hämta dem idag.. här kommer resultatet, puss haj!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0