onsdag kväll; skola imorgon!

jaa, då är kroppen heeelt slut! mamma har precis målat mina naglar och nu sitter vi och " lanar" ahhaha , vi siitter på fejjan och ja bloggar och lite sånt mys, och snackar om alltmööjligt, mys på det! (aa) skka snaer ta en bit kladekauga! ååh älskar vädret! ahahahah men måste bara berätta en sak! innan idag när jag gjorde våfflor så hade tydligen hanna ringt på dörren utan ja märkt/hört ngt typ tre gånger UTAN ATT JAG HÖRT! ;$$$ så hon cykla hem igen och sen såg ja att hon hade ringt mig två gånger, så ja ringde upp henne, och sen fick hon komma igen, men asså serriöst, vad dum ja känner mig! men hon förlät mig, men iaf hon hjälpte mig med de sista av jobbet och sånt och sen sära vi oss en del hAHAHHAHAH jävla sär hanna! HAHAH men älskar dig till MAX!


min sär vän hanna! loveyou♥

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0