ni borde vara avundsjuka..

..för att ni inte har så bra farmor som jag har! jag har verkligen världens bästa farmor. det finns verkligen inte någon som henne. hon vill verkligen alltid det bästa och när man har det som jobbigast finns hon alltid där för en. idag så var det en jobbig stund när jag var hemma hos dem, började gråta och då fanns farmor där. hon trösta mig och sa sååå fina saker till mig, och jaa. jag kan inte mer än ta emot.. jag har inget som klår dem orden! Hon gör verkligen så att jag har båda fötterna på jorden och klarar mig igenom livet. Hon är min idol, min förebild, mitt allt. & jag älskar henne så mycket att det inte äns finns ord för det!


Kommentarer
Postat av: Systeryster

Farmor är bäst!<3

2010-05-02 @ 12:15:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0