vårdcental & sjukhus

hejsan alla! kom hem vid halv åtta tiden från sjukhuset.. som ni förstod så i förra inlägget hade ja jäätte ont i min tå. nu går jag på kryckor och har jätte ont! innan idag skulle ja sticka till min sjukgymnast , så mamma hämta mig på skolan och sen körde vi dit.. igen trodde de skulle vara så allvarligt som en FRAKTUR=BRUTEN! men jo visst klart den ska vara de..dem röntga den och allt och sa den var bruten som en sprial? man bara jaha? så vi fick dra till lunds akutmottagning och se vad dem skulle göra där, gips eller inte..
men som tur slapp jag det men min doktor sa att det tar ca FYRA veckor innan den är helt läkt.. JAG BARA FYRA VECKOR! DET ÄR TRE TILL SPANIEN????!!!!

såå just nu ser det rätt mörkt ut för mig att få spela i spanien!!!!! :'((((((((((((((((



ha en bra kväll, ska försöka hoppa in i duschen nu, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0