godmorgon, 5 dagar

hellujja, kom precis hem från helsingborg. trodde min kära tandställning skulle åka nu.. men det blir väl inte försen i augusti elr något liknande... men aja, jag överlever, men just nu har jag riktigt riktigt ont. ifall det blir lite varmare så blir det ut och sola.. annars blir det nog att börja lägga fram lite kläder och skor och sånt liknande till spanien. har inte lagt fram ett skit, ;o aja nu ska ja ta ngt och äta.. åt frukost jätte tidigt idag ;o upps. aja, ha en bra dag så hörs vi, puss älskade läsare.


jag just nu..

Kommentarer
Postat av: Moster

Då blev det som vi trodde, ett tag till, Men det är lika bra så det blir riktigt bra.

2010-06-17 @ 18:37:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0