åååååhhyeeh!

nu är jag väldigt tröööött! men har haft en helt underbar dag! och att se min älskade syster så lycklig som jag gjorde idag.. helt otroligt.. skulle hålla tal, men blev ngr rader istället.. jag kunde inte hålla mig ifrån tårarna när jag såg hennes lyckliga ögon! det är helt otroligt! ÅÅH VAD JAG ÄLSKAR HENNE!!! men jag vill inte att hon ska bli stor!! vill fortfarande vara barn!!! vill stå med varsin maskros bukett i pyamas utan för huset vid vår äng och vara småå igen och vara hur lyckliga som! åååhnej, jag får ångest! min älskade lilla stora syster är stor nu!

bilder kommer imorgon efter frisören! puss på er världens bästa läsare!



iloveyou always and forever!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0