stockholm §

hej min älskade bloggläsare! jag är hemskt ledsen för dålig uppdatering, men i måndes stack ja och min familj till Stockholm så hann inte blogga där eller något! men ja, iaf nu har ja kommit hem och ja vvi har haft 4 underbara dagar i huvudstaden! vi har besökt gröna lund och skansen bla annat och sett mycket intressanta saker och såklart shoppat, klar man är lite pank nu , men vafan ;) jag är jätte nöjd iaf och bilder kommer så småning om tror ja:)

det är lite så för ja tror inte att ja kommer hinna blogga så mycket nu i veckan och ev inte i nästa ihelller.. för imorgon drar ja till glumslöv dirr. blir kanske lite bloggning om erika är snäll(A) annars så kanske de blir en liten uppdate på lörda hemma hos farmor o farfar, men itne alls säkert men sen typ någon gång nästa vecka drar ja till åhus och e där.. sen är ja hemma 6 dagar sen drar ja till mitt älskade paradis! ååh love! men det blir lättt så när man är borta mycket och när man itne har ett mobiltbredband! ;(

men ja, imorgon blir det landskronakarnevalen! lovely! puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0