klippt av mitt håår :((

hejsan bloggläsare, hoppas ni förstår varför de är dåligupdate... min data funkar inte riktigt som den ska och kan bara sitta vid systers när hon inte är hemma---hmm "/ aja.. imorse va ja hos frisören i 1½ timme och klippte mig, hon klippte fan 3½ cm ;oooo über kort nu ;o aja.. ja och mamma åkte ner till mormor o morfar och fika och snacka med dem och sånt mys, sen blev de hem , och nu väntar vi på amanda så ska vi dra till nova och fixa de sista innan kroatien! detta kommer bli en fullspeckad vecka vill ja lova..

-love e


gillar inte att läsa inlägg utan bild, hatar att lägga upp de med, men hoppas ni förstår vf..

Kommentarer
Postat av: sarastille - vinn smycken för 200 kronor hos mig

fin blogg :)

2010-07-27 @ 23:07:08
URL: http://stiille.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0