en väldigt lugn söndag..

vaknade vid halv elva idag. har inte kunnat sova så mycket i och med min ena lilltå(den ja skada i åhus) har gjort såååå sjukt ont , så har inte kunnat ha den under täcket och då har ja frusit om tån, kaos ibland asså! hahaha
aja, har bara segat idag.. börjat fixa ny musik till ipoden inför kroatien resan, yes drar snart. vid denna tiden nästa vecka är ja någon stans i tyskland! love that! aja idag blir det nog och sitta häär och bara sitta.. imorgon blir det ner till harry och se om han har tid för mig och klippa mig.. mitt hår är en risbunke ;o får typ paaniik! och saltvatten gör de ju inte bättre.. så blir de  och se när han har tid.. och får väl sätta igång med träningspassen man fått av tränarna!

min syster är för söt, nu kom hon precis in här och fråga om ja ville följa med hem till farmor o farfar bara hon och ja och snacka, ja bara ja men klart, så de blir attt dra dit där om 20 min!

- love e


anna elin sofie lantz.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0