dikter/texter..

allting har sin början, men även sitt slut..

jag kommer tillbaka innan du hinner sakna mig..
ta hand om mitt hjärta, jag lämna kvar de
hos dig.

I just wan to say that we belong together..

I will never let you fall, i'll stand up with you forever.
I'll be there for you and through it all, even if saving
you sends me to heaven..

jag vill bara kunna bevisa för dig att de är dig jag vill ha!

I keep fighting with my tears every singel day,
I used to winn but now I can't take it anymore.

you broke my heart and you know it,
my tears is falling but you don't even cear.

och kära läsare.. inget har hänt, bara ngr dikter man kommit på under tiden som gått :)

puss

Kommentarer
Postat av: jjärnväg

sjukt fina !<3

2010-07-07 @ 00:36:14
URL: http://filippacharlotta.blogg.se/
Postat av: erika

håller med övanför ! <3<3

2010-07-07 @ 00:58:58
URL: http://eerikathuresson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0