25 januari.

ja, då har men klaraat ännu en vecka. veckan har bestått av skola skola skola, läxor, träning , jägers matcher..
jag tänker inte berätta om min vardag, utan mer om min helg! för den var rätt bra.

fredag : först skola, sen blev de att hanna kom hem till mig vid 17 tiden, vi åt och snackade, sen vid 18 tiden började vi fixxa oss..
klockan 20.40 stack man till jägers, mkt bra var de! + på köpet fick man en JÄVLIGT stor blåsa på stortån, ajjjjj!



j a g ä l s k a r d i g , h a n n a a h l b e r g ♥

lördag : var jag riktigt trött, men vaknade ändå vid halv elva, blev att fixa sig sen spela match mot kristiandstad. vinst blev de 24-9 tror ja det blev. resten av kvällen blev de bara att ta de lugnt..



e r i k a , b ä s t a v ä n, j a g  ä l s k a r d i g ♥

söndag : vaknade vid halv elva då också, bästa vän kom vid 12 och sen blev de match mot kävlinge, vinst!
17-14, sen blev de hem till mig igen, sen åkte bästa vään hem vid åtta..
mkt bra helg ändå!

idag var de skola igen, och ja.. hmm, roligt jue..

XOXO elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0