2010!

hej alla bloggläsare!
ni får ursäkta min dåliga update, har inte riktigt haft tid med att sitta här och bloggat, haft mycket annat, men oroa er inte, det är ett av mina nyårslöften, att vara lite mer aktiv häär, får se hur de går :P ...
i alla fall var de nyårsafton igår, och de firades i ängelholm, med bästavän, sjukt roligt som vanligt, vi åkte så vi var där vid 18.00 eller något sånt, där blev de mat , prat, foto, spel och massa sånt roligt.
klockan 23.45 började alla göra sig klara till 00.00, så alla yog på sig kläderna och raketerna i näven och 00.00, var hela himmlen fylld av raketer hit och dit!
2010 va inviget,;DDD
03.30 började vi tänka , vi kanske  borde blåsa upp madrasserna, så de gjorde vi, och sen när vi fixat oss blev hon nog vid 04.00, sen innan alla kommit på blats blev hon nog nästan04.15,jagoch erika, vi somnade inte försen 04.40 typ, hhahhaa, roligt ade vi som faaen! fast inte lika roligt på "morgonen", då blev mn väckt av allt annat folk som stimmade, och då kollade man på klockan, ååh nää, 11.30, och jag hade verkligen inte energin till att gå upp, men till slut var man bara tvungen..
vi åt frukost gjorde ve oss, och sen istället för att packa, så spelade vi wii !
jag äär gryymm, bara så ni vet. innan vi åkte hem blev de en tur till hemmakväll där vi hyrde 3 filmer.
vi såg en idag,

helt okej faktiskt.. det blev också att man såg Ivenhoe och Harry Potter och fången från Askaban.
såå ja, har legat på soffelocket hela dagen sen hon va ca 14.30, riktigt sköt med slappe dag!

imorgon bär de av klockan 13.00 till min älskade jjärnväg!<3

några bilder på mig och bästavän  erika:






min nyårs outfitt!


XOXO elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0