heeelg ♥

jaddåå, riktigt gött med helg. fredagen tillbringades med bästa barndomsvän linsi, det blev käka godis och mysa och titta på alvin och gänget , sjukt gullig film! klockan 8 drog vi oss ner till salle, hem till andré där lasse också va, jag stack hem vid halv 12, mycket lyckad fredag, tack så mkt !


e t t  å r  g a m m a l  b i l d, m e n  b ä s t a b a r n d o m s v ä n , s o m m a r e n 09

idag blev de match med glumslöv, eller ja, träningsmatch, men hade roligt, och känner att jag har utveklats rätt mkt sen tivoli, men *HOST* jaa, jag kan ju inte säga att jag har världens bästa boll teknik på fötterna men jaja. de får gå ;) efter de blev de hem till farmor o farfar, fika lite, sen drog de vidare till IKEA, ska ju göra om på mitt rum nu när min kära syster är bortrest..


t i v o l i c u p 09, e t t  m i n n e  f ö r  l i v e t ♥

ikväll blir det nog att ta de lugnt, vet inte riktigt vad som kommer hända, men jaja ,  =P

imorgon match mot ljunghusen, (yy'

XOXO elin


Kommentarer
Postat av: linsii =)

jag älskar dej eeliiin <3

2010-02-22 @ 00:09:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0