tillbaka till verkligheten, betyder inte att du inte ska drömma

att veta att du är omtyckt, de är som att äga en skatt. men att veta att du är älskad, då har du vunnit över världen! för då har du allt. ifall man låter pengarna styra livet, då lever man inte så som man vill. välj din egen livsstil och låt dem som älskar dig följa med. tvinga dig inte till något du inte vill, de är inte din livsstil!
jag skriver detta just bara för att jag vet hur det är. det har tagit lång tid för mig och hitta mig själv och veta var jag står. jag har folket runt om kring mig, dem jag är omtyckt och älskad av, det är dem som får mig att kämpa. alla har sina stunder då allt bara går fel och när man är allmänt nere. När jag väl har dem stunderna så finns där alltid folk man kan lita på, som man vet alltid lyssnar, eller bara står där om du skulle falla.
att en person kan göra så de känns som man lever ett nytt liv. det händer inte ofta och när det väl händer, är de bara att ta vara på de. jag har lärt mig detta genom dem som får mig och stå på mina egna ben. dem har fått mig att inse, de är mitt liv och att ifall jag bara vill, så kan jag klara allt.!

jag vill bara kunna slänga mig i era armar och bara veta att ni kramar tillbaka, sänder en tanke, de skulle vara en hel skatt, de skulle vara allt!
ifall jag fick chansen att krama dig igen, skulle jag ta den igen direkt. jag skulle stå ute i kyla, frysa sönder, bara för att få veta att ja skulle få vara med dig igen. tankarna om dig finns dag in och dag ut, bilder av dig skapas i mitt huvud och jag kan känna mig helt lost i mina tankar, för du vilse leder mig. ibland vet jag inte ens var ja ska börja. folk undrar hur jag mår. varför ljuga? jag mår bäst, bara jag får tänka på dig.
______________________________________________________________________________
jag tvingar er inte att läsa, men nu hade jag tiden, nu hade jag tankarna till att skriva, och jag står för exakt allt som står här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0