take a look at me now...

hellooja, hemma från en väldigt kall och trevlig dag i Landskrona med mina tjejer! det blev att johanna också hänkade. riktigt trevligt hade jag med mina girls, de blev lite julshopping för johanna, för mig blev det bara en ögonskugga och erika ngn fotobox(?) hahaha aja, rätt fräck var den! kom hem vi halv 6. så då käka vi och sen nu har jag och min kära systerr precis gjort lite julgodis(Y) nu ikväll blir det bara att ta de lugnt.. imorgon bitti blir det dra till erica i farboret och bada tunnnnnna med trevligt folk! så vi hörs efter det ! ni får ha det så bra så länge! puss
landskrona karnevalen 2010, bästa vän och jag.
landskronakarnevalen 2010, (på kvällen) johanna och jag

Kommentarer
Postat av: Anonym

tack för idag! ni två är bäst! <3

2010-12-22 @ 23:01:13
URL: http://erikacecilia.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0